Om je product te verkopen moet je een hoop zaken goed doen. Wat ik heel veel mis zie gaan zijn onvolledige of juist veel te volle websites. Op je website moet je overtuigen. Op je website moet je vragen wegnemen. Op je website moet helder zijn wat je te bieden hebt.
Bij een hoop ondernemers gaat het mis. Sommige ondernemers laten veel te weinig zien. Sommige ondernemers maken het veel te onpersoonlijk. Weer andere doen iteratie op iteratie en eindigen met een website vol wollige taal die alleen zij nog begrijpen. Door de bomen zie je het bos niet meer. Hun propositie verwatert door de hoeveelheid tekst en functionaliteit.
Content advies
Ik ben een kei in het helder krijgen van je propositie en dat goed presenteren. Dus naast het maken van de website bemoei ik met ook met wat je er op zet. Dit gaat natuurlijk in goed overleg. Even voor de duidelijkheid ik schrijf geen teksten. Samen bepalen we wat er moet komen. Ik adviseer je. Ik geef jou content advies.
Even een voorbeeld om het inzichtelijk te maken. Voor een klant met 1 product heb ik zijn website verbeterd. Ik vroeg hem: wat doe je als iemand belt voor een afspraak en je vraagt om langs te komen, ga je er dan heen? Hij zei: Natuurlijk ga ik er heen. Want dat wordt misschien wel een klant. Als je er dan bent, laat je het product dan ook zien? Ja natuurlijk, was zijn antwoord. We hebben de CTA (call to action) op zijn website van contact veranderd in “Vraag vrijblijvend een demonstratie aan”. Hiermee komt hij veel makkelijker bij iemand over de vloer en verkoopt dus meer.
Dit soort slagen kan ik snel voor je maken. Ik kijk vers, maar met ervaring, naar je website. Dat komt het eindresultaat ten goede! Maak je website beter met gerichte content door mijn content advies.